Szerviz, Garancia
Szervizelési és garanciális kérdésekben keresse az alábbi hivatalos márkaszerviz elérhetőségek egyikét:
AVM, BLOK, Bluesound, Cayin, Cocktail Audio, Crunch, Gato Audio, Grado, Gold Note, Harman Kardon, Jamo, JBL, Klipsch, Lyravox, Music Hall, Musical Fidelity, Moonriver Audio, Monitor Audio, NAD, Perlisten, Renegade, Roksan, Synthesis, Triangle, Vieta Pro, Yamaha
Figyelem!
A gyári vagy egyéb csomagolás hiányában a készülékek szállítás közben sérülhetnek. Az így keletkező károk elkerülése érdekében kérjük a vásárlóktól a készülékek megfelelő védelmét biztosító gyári vagy egyéb csomagolás biztosítását. Ezek hiányában az esetlegesen keletkező károkért nem vállalunk felelősséget.
Szerviz és átvevőpont:
RepairBay
1041 Bp. Templom u. 7.
Nyitvatartás:
hétfő 8:00–16:00
kedd 8:00–16:00
szerda 8:00–16:00
csütörtök 8:00–16:00
péntek 8:00–16:00
szombat Zárva
vasárnap Zárva
E-mail: info@repairbay.hu
Tel.: +36 20 584 3535
További márkaszervizek:
-
Sony:
Hireltech Kft. -
Sennheiser:
www.audiopartner.hu -
Audio-technica:
www.hangszerviz.hu -
Beyerdynamic, Pioneer:
www.basys.hu -
Denon:
www.hu.horn.eu
Garanciális feltételek
HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez
Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!
Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!
A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma.
A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:
- A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
- A nyugta vagy számla egy példánya
- A cégünk által kiállított jótállási jegy
- A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!
A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.
A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
- Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
- Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
- Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
- A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.
- Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak
- A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
- Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
- Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.